درصورتیکه در تاریخ انتخابی مشتری کالا آماده ارسال نباشد، هماهنگی و اطلاع رساني از طرف واحد پشتيبانی آنست انجام خواهد شد.
فرآیند ورود و ثبت نام
چرا برای خرید از فروشگاه آنست حتماً نیاز به ثبتنام است؟
واحد پشتیبانی آنست بر کلیه مراحل فرایند خریدوفروش از زمان ثبت درخواست مشتری تا مرحله تحویل کالا نظارت دارد. ازاینرو ثبتنام درسایت آنست جهت پیگیریهای آتی کاملاً ضروری است. همچنین ما برای اینکه بتوانیم فرآیند خرید را برای شما آسان تر و تجربه لذت بخشی ایجاد کنیم نیاز یه اطلاعاتی داریم. اما تمام این اطلاعات به صورت محرمانه حفظ و نگه داری می شود و ما متعهد هستیم که هیچگونه استفاده تبلیغاتی یا هر گونه سوء استفاده دیگری از اطلاعات شما نشود.
آیا میتوانم اطلاعات کاربری خود مثل شماره تماس، آدرس و رمز ورود را ویرایش کنم؟
برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت حساب کاربری روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری” کلیک کرده و در صفحه”ویرایش اطلاعات حساب” اطلاعات خود را ویرایش کنید.
آیا برای ورود و ثبت نام حتما باید از شماره تماس استفاده کنیم؟
خیر برای احراز هویت می توانید هم به کمک شماره تلفن همراه و هم به کمک ایمیل اقدام نمایید.
قبل از خرید
آیا امکان خرید بهصورت تلفنی یا حضوری از آنست وجود دارد؟
با توجه ماهیت فروشگاه اینترنتی آنست، امکان دریافت سفارش بهصورت تلفنی و یا حضوری وجود ندارد. در حال حاضر فقط امکان سفارش از طریق سایت امکان پذیر است.
آیا میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
بله. در هرلحظه از ثبت سفارش امکان لغو آن برای مشتری وجود دارد. درصورتیکه سفارشتان بهصورت نهایی ثبتشده است و پیامک اطلاعرسانی را دریافت کردهاید، برای لغو سفارش میتوانید از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان مدیسه در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی 20، از طریق شماره تماس پشتیبانی درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید.
آیا میتوانم سفارش خود را لغو کنم؟
در تمامی ساعات شبانهروز و هفت روز هفته، امکان ثبت سفارش و خرید توسط مشتری وجود دارد.
چطور میتوانم سفارش خود را بهصورت اینترنتی پرداخت کنم؟
در حال حاضر دو روش پرداخت از طریق درگاه بانکی و پرداخت کارت به کارت میسر است که در مرحله انتخاب روش پرداخت میتوانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید.
آیا میتوانم بجای خودم، شخص دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟
بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص موردنظر خود را وارد کنید، شخص تحویلگیرنده باید کد تحویل را به همراه داشته باشد.
آیا میتوانم کالای خریداری شده را به آدرسی غیر از آدرس خودم ارسال کنم؟
بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید گزینه ارسال به ادرس دیگر را فعال و اطلاعات ادرس جدید را وارد نمایید
آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن با آنست تماس بگیرم؟
خیر، بهمحض ثبت سفارش توسط مشتری، پیامک اطلاعرسانی به همراه شماره سفارش برای مشتری ارسال میشود. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ، کارشناسان پشتیبانی آنست با شما تماس خواهند گرفت.
در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در هنگام ثبت سفارش، با چه کسی باید تماس بگیرم؟
واحد خدمات مشتریان مدیسه، در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی 20 پاسخگوی تمامی پرسشهای مشتریان عزیز است.
بعد از خرید
کد دریافت کالا چیست و آیا ارائه آن به مأمور ارسال ضروری است؟
همان شماره سفارش است که بهمحض تحویل کالا به مأمور ارسال، کد تحویل برای مشتری پیامک میشود که در هنگام دریافت کالا باید به مأمور ارسال مدیسه اعلام شود.
چطور میتوانم به سابقه خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
در بخش حساب کاربری، قسمت سفارشهای من سابقه تمامی خریدهای شما از آنست به ترتیب تاریخ در دسترس است.